Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 09:37:57 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/28059 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Kaarepere küla, 
Kaarepere raudteejaam // Kassinurme küla // Tapa-Tartu 380,8-390,6 km // 
Pikkjärve küla, Tapa-Tartu raudtee R1 // R2 // Uus-Pikkjärve 
(Jõgeva-Kaarepere JV KM 385,151 – Kaarepere jaam – Kaarepere-Tabivere JV KM 
395,449 CCS) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusteatise kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27198158>  (menetlus nr: 
460945), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister